2010. augusztus 2., hétfő

Új Tudás útja...

A többszöri sikertelen telefonos beszélgetések után február 26-án e-mailt küldtem Dr. Balogh Gyula
Koordinációs Szakállamtitkár részére info@okm.gov.hu, és Kozma Ágnes Sajtóiroda Koordinátor részére agnes.kozma@okm.gov.hu . Utóbbi Höggyel már február 5-én beszéltünk, megígérte számunkra, hogy e-mailben küldi az anyagot, a 2008 márciusi állapotot, mivel az állandóan változó költségvetési tv. miatt az új tudás műveltség programja is változik (húznak, törölnek, stb.).
Még február 26-án ezt a levelet kaptam:
Kedves Veronika!

Köszönjük megkeresését. Amikor Ön itt járt az Ügyfélszolgálat engem hívott fel, de mivel egy sajtóreferens vagyok, ezért nem az én illetékességem a válaszadás. Természetesen kérdését nem felejtettük el, továbbítottam azt, az Oktatásért Felelős Államtitkárság felé.
Kérjük türelmét, a kollégáim rövidesen válaszolni fognak.
Üdvözlettel:
Kozma Ágnes, sajtóreferens
 
Március 3-án újbóli e-mailt küldtem, Arató Gergely Oktatásért Felelős Államtitkár  részére,  arato.gergely@okm.gov.hu .  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése